לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

לפגוש את המרפא שבפנים - סדנא בצ`י סנטר ברשפון

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם צ`י סנטר
אומנויות לחימה »  צ'י קונג »  סדנאות צ'י קונג »  צ'י קונג ברשפון »

הצטרפ/י
עם : צ`י סנטר
מתי : שבת 18/2/2017
ללא תשלום
עם :

צ`י סנטר

הצטרפו אלינו לסדנא "לפגוש את המרפא שבפנים" ? סדנת צ`י קונג בשיטת Wisdom Healing Qigong (Zhineng Qigong) שריפאה אלפי אנשים בבית החולים ללא תרופות מיסודו של ד"ר פאנג מינג.

הצטרפו אלינו לסדנא "לפגוש את המרפא שבפנים" ? סדנת צ`י קונג בשיטת Wisdom Healing Qigong (Zhineng Qigong) שריפאה אלפי אנשים בבית החולים ללא תרופות מיסודו של ד"ר פאנג מינג.

כשעולה בתוכך קושי, כאב, עצב, כעס, מהי התגובה הראשונית שלך? כמה פעמים מצאת עצמך בורח מעצמך כדי לא להרגיש או לחוש את מה שנוכח בפנים? כמה פעמים מצאת עצמך משליך על הסביבה את המצוקה שעולה על גדותיה בפנים? כמה פעמים ביקשת להשתחרר מהתבניות האלה שמנהלות אותך?

שיטת צ`י קונג "חוכמת הריפוי" מציעה לך לצאת למסע פנימה, בו תגלה את כוחות הריפוי הטמונים בך. מסע חזרה הביתה. הביתה ? אל הגוף, אל האפשרות לפגוש ולקבל את עצמך כמו שאתה, אל מקום שבלב, מקום של רכות עדינות וחמלה כלפי עצמך, מקום של החלמה. אחד הכלים העוצמתיים בצ`י קונג חכמת הריפוי הוא עקרון 3 ה- A משמע Acceptance, Activation, Appreciation, באמצעותו נפגוש ונשתמש בכוחות הריפוי המצויים בתוכנו.

אנחנו מזמינים אתכם לסדנא ,בה נכיר את הכלי העוצמתי הזה, דרך תנועה, קול, דמיון, תשומת לב והקשבה. נלמד ליישם אותו בטיפול שלנו בעצמנו, במפגש עם הכאב והסבל שחוזרים ונקרים בדרכנו.
את הסדנא יעבירו שני מורים מצוינים ? אספה פלד וצביקה שיינברג ?

אספה פלד ? אספה, מורה ותלמידה לצי` קונג ועיתונאית במוסף 7ימים. לפני 13 שנים חלתה בסרטן מסוג לימפומה נון הודג`קינס וגילתה את הצ`י קונג ככלי מרפא, כלי מרגיע וכלי מחזק את המערכת החיסונית. את הצ`י קונג הפכה לתרגול היומיומי למשך שעות ביום ומאז לומדת ומלמדת אצל מספר מורים בארץ ובחו"ל. מלמדת מבריאים מסרטן צ`י קונג רפואי גם במסגרת `תעצומות לפוגשים את הסרטן` ומשנת 2014 לומדת בעקביות אצל מאסטר מינגטונג גו צ`י קונג חוכמת הגוף המרפא ומלמדת אותה. אספה השתתפה בתכנית `המערכת` עם מיקי חיימוביץ בפרק כנגד כל הסיכויים ? סרט על גיבורים מעוררי השראה שבעזרת ספורט ותנועה הצליחו לנהל את המחלה שלהם, ואף לנצח אותה.
אספה: "צ`י קונג הפך להיות הבית הפנימי שלי? מינגטונג הוא לא רק מורה לצ`י קונג, הוא מורה למסע חיים שיכול לעזור לי להמשיך גם מבחינה רוחנית וגם מבחינה נפשית."

ד"ר צביקה שיינברג ? רופא, מטפל ברפואה סינית ,מורה ומטפל בצי קונג ? כרופא צעיר, פגש צביקה את הטאי צ`י והצ`י קונג, בעקבות פציעה לפני כ-30 שנה, ונעזר בהם רבות בתהליך השיקום האישי שלו. מאוחר יותר נחשף לרפואה, לאנרגטיקה הסינית ולצ`י קונג הרפואי והיה מחלוצי הרופאים שהחלו לשלב רפואה משלימה לתוך הממסד הרפואי, הקים וניהל את המרפאה לרפואה משלימה בבי"ח "בית לוינשטיין" ובהמשך לימד וניהל את המגמה לרפואה סינית במכללת "רידמן". צביקה מלמד ומטפל ברפואה סינית, חוקר, מתרגל ומלמד צ`י קונג רפואי בקבוצות ובעבודה פרטנית. צביקה פגש את Wisdom Healing Qigong לפני שנתיים, מאז לומד ומעמיק בשיטה זו, ומלמד ומטפל באמצעותה.

הקדימו להירשם מספר המקומות מוגבל.

צ`י סנטר

מרכז CHI CENTER ISRAEL נוסד ביוזמתו של איציק אורן יו"ר ומייסד רשת שילב, בשיתוף "קרן אורנים", ובליוויים המקצועי של מיטב מורי הצ`י קונג בארץ, במטרה להקים בישראל מרכז ייחודי לשיפור איכות חיים, לריפוי עצמי והתחדשות.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

2 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

>
חנן עתיר
נטלי שטיין
עינת רווה
עודד מימון
שרה רגב
עדינה מלנקי
Joseph Paritzky
צ`י סנטר
דינה מרכוס
אריאלה ויגל
אריאלה ויגל
גילה זילכה
Eti Cohen
ILana Shoham Granot
דורית גנאל
Gil Sudai
ענת שמעוני כהן
Eva Zilberman
איזבלה בן אהרן
Ronit
Ronit
איזבלה בן אהרן
Ronit
גלי כהן
שרית עברני
חוה בראוד
Dita dar
אופירה שטרן
תמי כץ לוריא
זיגי שחר
ILana Shoham Granot
זיגי שחר
גלי כהן
ILana Shoham Granot
תמי כץ לוריא
‫ציפי שחרור‬‎
נועה ארבל
נחמן
ליאורה ברוך
דורית גנאל
Hagar Shklovsky
Ella Marom
ענת שמעוני כהן
<

שיתוף חברים
עם : צ`י סנטר
מתי : שבת 18/2/2017
ללא תשלום